søndag, november 26

førebuingar

soundtrack: radiohead - how to disappear completely

eg veit det nærmar seg eksamen når:

eg byrjar verta glad i dei andre menneska som også heng på biblioteket
eg tek til å skriva dikt og noveller att
eg står opp tidleg om morgonen
eg vurderer å gøyma meg for karl marx og overnatta på biblioteket
eg brukar tidobbelt så mykje pengar på kaffi enn vanleg
eg får hallusinasjonar
eg utviklar intern humor med meg sjølv
eg tel timar, minutt og sekund til lunchpausane
eg vert ekstrem-oppteken av ein eller fleir ting som absolutt ikkje har med eksamensførebuingar å gjera
eg fyller ut alle sidene i kalenderen min
eg brukar studvest til innandørs sydvest
eg les om spinoza og bobbio med paola si stemme i hovudet
eg ler. og ler. og ler. av nesten kva det skulle vera. og er generelt i godt humør. ironisk nok
eg oppheld meg meir på campus enn i skivebakken
eg spring rundt med teppe og tøfler mellom biblioteket og kantina og doen og kafeen
eg høyrer endå meir på melankolsk musikk
eg veit kva alle bøkene på pensum heiter
eg bestemmer meg for kva eg skal bli når eg blir stor - over and over again
eg skriv lister over alt eg skal gjera når eg er ferdig med eksamen


når eg er ferdig med eksamen skal eg:

reisa med fløybanen til topps og eta lunch der
ta med meg liggeunderlag og sovepose og kikka på stjernene frå muséhagen
anskaffa pannelugg
gå på biblioteket og låna cd-ar
sitta på kafé UTAN å lesa bøker
dansa mykje, mellom anna ballett
henta gitaren min, jim, og spela mykje på den
gå til skansen og prøva slenghuska
snakka med den kjekke kantineguten igjen
verta kjend med han eg ufriviljug forfylgjer
starta på neste syprosjekt
kjøpa støvlar, regnjakke og ny paraply
ha vinkveld med overfladisk snakk
læra å spela sjakk
gå på naturhistorisk museum med sjur
måla ferdig biletet til guro
finna ut kvifor alphabetical-songen til phoenix er 7:31 minutt lang når den eigentleg berre varar i 3:23 minutt
gå på kunstmuseum
kjøpa ei svart bukse
søkja om å få verta journalist i atrium
eta fiskekaker på søstrene hagelins
laga jolapakker
montera bokhylle på rommet mitt
melda meg inn i immaturus (på ordentleg denne gongen)
læra meg tysk

oppdateringar kjem undervegs

7 kommentarer:

HeiaVincent sa...

finna ut kvifor alphabetical-songen til phoenix e 7:13 minutt lang når den eigentleg berre varar i 3:23 minutt

Hør den mot slutten. Ligger en liten overraskelse der.

la live sa...

eg veit

la live sa...

but still

Anonym sa...

og du skal sy rosettballkjole og russedress. til meg. :)

Anonym sa...

Skal ikkje du ha ein fantastisk vinkveld meg meg og Guro? Jo jo jo.. å eg har oppdatert bloggen min :D

Anonym sa...

Har ocksa funderat mycket pa det (läs: Phoenix Alphabetical). Sa irriterande när det blir tyst i iPoden.

Följer gärna med upp till Flöyen pa lunch förresten.

la live sa...

mysigt! gler meg endå meir no! :)