søndag, november 12

Rousseau

soundtrack: jens lekman - tram # 7 to heaven

Jean-Jaques og eg. eg og Jean-Jaques. me er ganske godt kjent no. vener nesten. førelesarane likar deg ikkje. anarkistvenen likar deg ikkje. likte deg ikkje. kan hende eg overtalte han. folk likar deg ikkje. eg skjønar ikkje det. eg trur du er misforstått.

du stiller mange spørsmål. spørsmål som eg trur det er viktig at nokon stiller. alt for få stiller dei no. synst eg. eg stiller dei no. men eg har ikkje svara. men det har du. sjølv om det er litt vanskeleg å heilt sjå dei. sjølv om det er litt vanskeleg å forstå dei.

eg og du, Jean-Jaques. eg skjønar ikkje alt du skriv, men eg likar det eg skjønar. i alle fall mykje av det. demokratisk kommunistisk anarkisme. eller noko. men no er eg anakronistisk. trur eg. men Jean-Jaques. eg set min lit til at du kan redda meg. meg og IDH201.

2 kommentarer:

HeiaVincent sa...

Jaja, jeg sier nå bare KUVI204 jeg.

la live sa...

say what?

hahaha KUVI204 hahaha