onsdag, desember 27

liverettogslett

soundtrack: pj harvey - happy and bleeding

jol. jammen. jippi. jabbadabado. jalla. finst det ikkje nokon vanlege ord på norsk som byrjar på j?
verkar ikkje slik.
jol. eg slappar av. eg les. eg drikk te. eg syr. eg skriv. eg spelar. eg syng. eg hoppar. eg dansar. eg ler.
jol. eg jobbar. der ja. jol. jobb.
jobb. eg smiler. eg småsnakkar. eg hjelper. eg serverer. eg surrar. eg tørkar. eg ryddar. eg stablar. eg balanserer. eg vaskar. eg rotar. eg vaskar. eg søler. eg vaskar. eg tullar og vimsar og vinkar og ler.
eg tenkjer. eg byter verda ut med roser og jolapop på stereoen ut med kvitkvite gutar. eg tenkjer. eg drøymer. og gløymer. alle og all verda. jol og jesus. eg vil sova til klokka er fire og eg kan vaska alt bort. likevel vekkjer dei meg. og ler. og smiler. og peikar. og seier at eg er søt. kaféjenta syng. the singing waitress. nesten kult.
sissel tykkjer eg er morosam. eg tykkjer sissel er rar. rar og bra. og irriterande.
eg vaskar og syng høgt. eg skriv timar og skyklar heim. eg et sjokolade. meir sjokolade. og nektar å telja kaloriar. eg nektar å vera smart. eg nektar å tenkja. eg nektar å vera menneskeleg. eg nektar å snakka i telefonen. eg nektar å vera å vera kynisk. eg nektar. ja, høyrer du? eg nektar.
eg drikk te og strikkar. om ikkje jola er kvit høyrer eg framleis på kvite gutar. jim og eg er samspelte som alltid, og lærer oss mykje nytt. eg vil snart ha ein syd. slik at eg kan ha strengjer i bergen også. eg får verken bob eller jim for meg sjølv.
eg orkar ikkje entourage, men ingenting handlar om noko anna. eg likar ikkje verda, men eg elskar den for det.
do you wanna go to heaven-oh or hell-oh?
eg leitar. eg kosar. eg strikkar.
eg snakkar. eg skriv. eg et.
eg hoppar. og dansar. eg gler meg til ballett.
eg syng og trallar.
og spelar live i eit rom.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sånn reint statistisk sett er du veldig sjølvsentrert, 'eg' er jo faktisk det mest brukte ordet i denne posten..

Men eg liker den.