torsdag, mars 9

dådyrvipper

soundtrack: pixies - where is my mind

for nokre veker sida klipte eg den eine augnevippa mi. ja, det gjorde eg faktisk. var det fordi eg har eit dårleg forhold til augnevippene mine? eigentleg ikkje.

tenkte eg at det ville vera fint med ei vippe som var kortare enn den andre? ikkje det eg kan hugse.

var eg nyfiken på korleis augnevipper veks? kva som ville hende om eg klipte den? nei.

så..

kvifor klipte eg augnevippa mi? jo, no skal du høyre:

eg skulle sy i ein knapp i jakka mi. og så skulle eg klippe av tråen. rommet eg var i var nokså mørkt. så eg heldt tråen opp til auga. og vips. der var den eine augnevippa mi ganske mykje kortare.

"du er rar", sa broren min til meg etterpå

og moralen i historien denne gang var.. ingenting egentlig. utenom at pixies kanskje er verdens beste band

7 kommentarer:

HeiaVincent sa...

hey
been trying to meet you
hey
must be a devil between us

HeiaVincent sa...

Så ja, Pixies er et av de bedre bandene i vår moderne historie. Bedre enn Jamie Walters.

guro sa...

hm.
du din ronjahermar.

la live sa...

for your information. sitat er eit ganske utbredt litterært verkemiddel..

la live sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
guro sa...

menneh atte du.
på min blogg så klare eg ikkje å få kursiv skrift.
"help, I need somebody"

la live sa...

for kursiv skriv du berre em inni sånne < > framfor og /em inni < > etter det du skal skriva i kursiv