torsdag, juli 13

petter pan-syndrom

soundtrack: the streets - turn the page

14 år
dei sa: konfirmasjon! no er du vaksen

16 år
dei sa: over dei fleste lågaldrar. no er du vaksen. sex..

18 år
dei sa: ..drugs and rock and roll. og lappen sjølvsagt. myndig! no er du vaksen

19 år
dei sa: universitetet! vanking med store, intellektuelle menneske. no er du vaksen

20 år
dei sa: ikkje tenåring lenger! pentis på laurdagen! pianobaren! no ER du vaksen


eg sa: nei takk. eg vil ikkje. eg vil ikkje. eg vil ikkje. eg vil ikkje

dei sa: hahaha. frøken vil-ikke!

eg sa: exactly!

dei sa: berre vent!

eg sa: ja!


stor? eg? langt i frå! eg er akkurat passe stor eg. fyller meg sjølv heilt på langs og på tvers, frå øverst til nederst. er du større enn deg sjølv kanskje?

6 kommentarer:

Anonym sa...

du mi søte vetle syster som endelig har skrive noe vakse på bloggen sin att. =)

HeiaVincent sa...

Jeg trodde det sto "penis på laurdagen!", ikke "pentis". Må si jeg ble litt skuffet, det første hadde gitt alle bakoversveis.

la live sa...

det er jo akkurat det som er så urmorosamt med ordet pentis. at det høyres akkurat ut som penis. i to forstandar faktisk.. (noen so tok den?)

guro sa...

"live kan ha penis på laurdagen, live kan ha penis på laurdagen, live kan ha penis på laurdagen...!" *synge, ler, mobbe*

Ingunn sa...

Men hadde de RETT?
:D
Hehe, prøver å stille et filosofisk spørsmål.

la live sa...

nei. dei hadde ikkje rett. eg har rett. alltid :p